Gwarancje i reklamacje

Towary sprzedawane przez sklep EverTrek są nowe, oryginalne i posiadają gwarancję wysokiej jakości, a w przypadku wystąpienia wady produktu można złożyć reklamację za pośrednictwem sklepu.

Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu.

 


Jak reklamować wadliwy produkt?

  • Pierwszym krokiem powinno być wypełnienie formularza reklamacyjnego dostępnego w linku poniżej.
  • Towar należy starannie zapakować, musi być w należytym stanie higienicznym.
  • Do przesyłki należy dodać dowód zakupu (może być czytelna kserokopia) oraz wydrukowany formularz reklamacyjny.
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.
  • Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych na nasz koszt lub za pobraniem.
  • Informacja dotycząca o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie państwu przekazana w terminie do 14 dni od momentu w którym przesyłka trafi do naszego sklepu.
  • Wszystkie informacje o realizacji reklamacji na bieżąco przekazywane są do klienta.
  • Reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko. Dlatego wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera, lub nadaj paczkę z potwierdzeniem nadania.

Reklamacje należy odsyłać na adres:

EverTrek
ul. Działkowa 14
83-200 Szpęgawsk
z dopiskiem REKLAMACJA

Formularz reklamacyjny Formularz reklamacyjny

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl